LECTURA 14/7/14, JOB 27:2-6, ELS DRETS (2)

Pel Déu vivent, que em nega la justícia,
pel Totpoderós, que m'omple d'amargor,
juro que, mentre em quedi un glop de vida
i conservi als meus narius l'alè de Déu,
els meus llavis no diran res d'injust
ni amb la llengua trairé la veritat!
Lluny de mi donar-vos la raó!
Defensaré la meva innocència mentre visqui.
M'aferro fermament a la meva justícia,
cap dels meus dies no increpa el meu cor.

Verset lema de la setmana: LLUC 9:23-24 

23 I deia a tothom:
-Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui cada dia la seva creu i que em segueixi. 24 Qui vulgui salvar la seva vida, la perdrà, però el qui la perdi per mi, la salvarà.” 

PREGUNTES 

1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada