LECTURA 29/5/15, ISAÏES 10:1-3, LA POBRESA (6)



Ai dels qui fan lleis injustes
i promulguen decrets opressors!
Neguen la justícia als febles,
roben el dret
als pobres del meu poble;
les viudes són el seu botí,
espolien els orfes.
Què fareu el dia
que us demanaran comptes,
quan veureu apropar-se la tempesta?
A qui acudireu perquè us socorri?
On amagareu les vostres riqueses?
Verset lema: HABACUC 3:17-18 
17 Cert que la figuera no té fruit
ni veiem la collita dels ceps;
l'olivera no ha pensat a produir
i els camps no donen res per a menjar;
no queda cap ovella als corrals
ni cap bou a les estables.
18 Però jo celebraré el Senyor,
feliç de veure que Déu em salva.” 
PREGUNTES 
1- Què m'ensenya aquestes porcions de la Paraula sobre la meva responsabilitat?
2- Com penso aplicar-ho a la meva vida diària?
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada