LECTURA 11/11/15, MATEU 3:13-17, DIOS EN SANDALIAS (53)




Fonament sòlid

(El baptisme de Jesús)

"Aquest és el meu Fill, el meu estimat"



13 Llavors Jesús vingué de Galilea i es va presentar a Joan, vora el Jordà, a fer-se batejar per ell. 14 Però Joan s'hi oposava, dient:

-Sóc jo el qui necessita ser batejat per tu, i tu véns a mi!

15 Jesús li respongué:

-Deixa'm fer, ara. Convé que complim d'aquesta manera tot el que Déu vol.

Aleshores Joan el deixà fer.

16 Un cop batejat, Jesús sortí de l'aigua. Davant d'ell el cel s'obrí, i Jesús veié l'Esperit de Déu que baixava com un colom i venia damunt d'ell. 17 I una veu digué des del cel:

-Aquest és el meu Fill, el meu estimat, en qui m'he complagut.





PREGUNTES-SUGGERIMENT



1- Què signifiquen les paraules del Pare?

2- Quines implicacions tenen pel Crist?
3- Per què escull aquest moment per fer aquesta declaració sobre el seu Fill?



Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, DIOS EN SANDALIAS, de Christopher Shaw, editorial Tindale House Publishers INC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada