LECTURA 15/2/16, Mateu 9:9-13, DIOS EN SANDALIAS (121)

Trencar esquemes
(Jesús Crida a Leví)
Lo neci del món
Mentre se n'anava, Jesús veié tot passant un home que es deia Mateu, assegut al lloc de recaptació d'impostos, i li digué:
-Segueix-me.
Ell s'aixecà i el va seguir.
10 Després, mentre era a taula a casa seva, van acudir-hi molts publicans i altres pecadors i es posaren a taula amb Jesús i els seus deixebles. 11 Quan els fariseus ho veieren, digueren als deixebles:
-Per què el vostre mestre menja amb els publicans i els pecadors?
12 Jesús ho va sentir i digué:
-El metge, no el necessiten els qui estan bons, sinó els qui estan malalts. 13 Aneu a aprendre què vol dir allò de: El que jo vull és amor, i no sacrificis. No he vingut a cridar els justos, sinó els pecadors. 

PREGUNTES- REFLEXIÓ
El passatge que ocuparà la nostra atenció durant els següents dies relata la crida de Mateu. Observa els detalls de les escenes. "Senyor, vull seguir descobrint a aquest Crist que, tal com m'estic donant compte, em resulta tan diferent del Crist que havia conegut. Sé que sempre existirà en mi la tendència de veure'l a través de la imatge que ja m'havia format d'ell. Estic disposat a que trenquis els meus esquemes  i preconceptes, a fi d'acostar-me a una revelació més genuïna de la seva persona. No desitjo seguir una figura inexistent. Desitjo relacionar-me amb aquest Jesús, controvertit, imprevisible, radical i apassionat. Amén"
 
Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, DIOS EN SANDALIAS, de Christopher Shaw, editorial Tindale House Publishers INC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada