LECTURA 16/2/14, SALM 63:1-5, SANTEDAT (1)

Salm del recull de David. De quan era al desert de Judà.
Tu ets el meu Déu, Senyor; a l'alba et cerco.
Tot jo tinc set de tu,
per tu es desviu el meu cor
en terra eixuta, assedegada, sense aigua.
Jo et contemplava al santuari
quan et veia gloriós i poderós.
L'amor que em tens és millor que la vida;
per això els meus llavis et lloaran.
Que tota la vida et pugui beneir
i alçar les mans lloant el teu nom.
 
Verset lema de la setmana: 1 PERE 1:14-16
 
14 Sou fills obedients: no us emmotlleu a les antigues passions de quan vivíeu en la ignorància; 15 feu-vos com aquell qui és sant i us ha cridat. També vosaltres sigueu sants en tota la vostra manera de viure, 16 tal com diu l'Escriptura: Sigueu sants, perquè jo sóc sant.
 
PREGUNTES
 
1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada