LECTURA 18/2/14, SALM 119:1-8, SANTEDAT (3)

Feliços els homes de conducta irreprensible,
que segueixen la Llei del Senyor!
Feliços els homes que guarden el seu pacte
i cerquen el Senyor amb tot el cor,
no cometen mai cap mal,
segueixen els seus camins!
Has donat els teus preceptes
perquè siguin observats fidelment.
Tant de bo que els meus camins no es desviïn
de guardar els teus decrets;
mai no em veuré decebut
si tinc al davant tots els teus manaments.
El meu cor et lloarà amb sinceritat
quan aprendrà que decideixes amb justícia.
Vull guardar els teus decrets;
no m'abandonis, no em deixis sol.
 
Verset lema de la setmana: 1 PERE 1:14-16
 
14 Sou fills obedients: no us emmotlleu a les antigues passions de quan vivíeu en la ignorància; 15 feu-vos com aquell qui és sant i us ha cridat. També vosaltres sigueu sants en tota la vostra manera de viure, 16 tal com diu l'Escriptura: Sigueu sants, perquè jo sóc sant.
 
PREGUNTES
 
1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada