LECTURA 22/2/15, FETS 20: 34-36, LA QUARESMA (8)

34 vosaltres mateixos sabeu que aquestes meves mans han guanyat allò que necessitàvem jo mateix i els qui anaven amb mi. 35 Sempre us he mostrat que convé de treballar així per no escandalitzar els febles, recordant les paraules de Jesús, el Senyor, quan digué: "Fa més feliç donar que rebre."
36 Després de dir aquestes paraules, Pau s'agenollà i va pregar amb tots ells.
 
Verset lema per la quaresma: MARC 8:34
 
Llavors va cridar la gent i els seus deixebles i els digué: -Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui la seva creu i que em segueixi.”
PREGUNTES
 
1- Què m’ensenya aquest passatge sobre el meu seguiment de Jesús?
2- Què puc treballar en la meva vida per seguir millor al Mestre?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada