LECTURA 25/2/15, 2 CORINTIS 10:5, LA QUARESMA (11)

Jo mateix, Pau, us ho demano per la dolcesa i la bondat del Crist; jo, tan tímid davant vostre i, en canvi, tan audaç quan sóc lluny: us demano que, quan vingui, no m'obligueu a recórrer a l'audàcia que penso mostrar contra els qui afirmen que ens movem per motius purament humans. És cert que som homes, però no lluitem de manera purament humana. Les armes del nostre combat no són d'origen humà, i reben de Déu la força per a destruir fortaleses; amb elles destruïm raonaments fal·laços i altiveses de tota mena que s'alcen contra el coneixement de Déu, fem presoneres les intel·ligències per portar-les a obeir el Crist,
 
Verset lema per la quaresma: MARC 8:34 

Llavors va cridar la gent i els seus deixebles i els digué: -Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui la seva creu i que em segueixi.”

PREGUNTES 

1- Què m’ensenya aquest passatge sobre el meu seguiment de Jesús?
2- Què puc treballar en la meva vida per seguir millor al Mestre?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada