LECTURA 17/3/15, JAUME 3: 7-12, LA QUARESMA (31)

 


Els homes han domat i domen tota mena de bèsties salvatges i d'ocells, de rèptils i d'animals marins, però no hi ha home capaç de domar la llengua: és un mal que no es domina, va plena de verí mortal. Amb la llengua beneïm el Senyor, el nostre Pare, i amb la llengua maleïm els homes, fets a imatge de Déu. 10 D'una mateixa boca surten benedicció i maledicció. Germans meus, no convé pas que sigui així. 11 ¿Poden rajar pel mateix forat de la font aigua dolça i aigua amarga? 12 ¿És que una figuera, germans meus, pot fer olives, o una parra, figues? L'aigua dolça no pot pas sortir d'una font salada.

Verset lema "Preparant la Pasqua": MARC 8:34
 

Llavors va cridar la gent i els seus deixebles i els digué: -Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui la seva creu i que em segueixi.”

PREGUNTES
 

1- Què m’ensenya aquest passatge sobre el meu seguiment de Jesús?
2- Què puc treballar en la meva vida per seguir millor al Mestre?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada