LECTURA 21/3/15, FILIPENCS 3: 12-14, LA QUARESMA (35)



12 No vull dir que ja hagi assolit tot això o que ja sigui perfecte. Hi corro al darrere per tal d'apoderar-me'n, ja que també Jesucrist es va apoderar de mi. 13 Germans, no em penso pas que ja me n'hagi apoderat, però tinc un objectiu: oblidar-me del que queda enrere i llançar-me cap allò que hi ha al davant. 14 Corro cap a la meta per aconseguir el premi que Déu ha convocat allà dalt per mitjà de Jesucrist.
 
Verset lema "Preparant la Pasqua": MARC 8:34
 
Llavors va cridar la gent i els seus deixebles i els digué: -Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui la seva creu i que em segueixi.”
PREGUNTES
 
1- Què m’ensenya aquest passatge sobre el meu seguiment de Jesús?
2- Què puc treballar en la meva vida per seguir millor al Mestre?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada