11è DIA D'ADVENT DIMECRES 12/12/18: LLUC 1:39-45


Dimecres 12


Lectura: Lluc 1: 39-45

39 Per aquells dies, Maria se n'anà de pressa a la Muntanya, en un poble de Judea, 40 va entrar a casa de Zacaries i saludà Elisabet. 41 Tan bon punt Elisabet va sentir la salutació de Maria, l'infant va saltar dins les seves entranyes, i Elisabet quedà plena de l'Esperit Sant. 42 Llavors cridà amb totes les forces:
--Ets beneïda entre totes les dones i és beneït el fruit de les teves entranyes! 43 Qui sóc jo perquè la mare del meu Senyor em vingui a visitar? 44 Tan bon punt he sentit la teva salutació, l'infant ha saltat de joia dins les meves entranyes. 45 Feliç tu que has cregut: allò que el Senyor t'ha anunciat es complirà!

PREGUNTES- REFLEXIÓ
                               
1- Què m'ensenya aquesta porció de la Paraula, sobre l'esperança que representa la vinguda del Crist?
2- Com penso aplicar-ho a la meva vida diària?

Acció: Recupera alguna relació que per diferents circumstàncies hagis deixat a banda. Truca. Visita. Interessa’t.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada