7è DIA D'ADVENT DISSABTE 8/12/18: LLUC 1:18-25


Dissabte 8


Lectura: Lluc 1: 18-25

18 Zacaries preguntà a l'àngel:
--Com puc saber que serà així? Jo ja sóc vell i la meva dona també és d'edat avançada.
19 L'àngel li va respondre:
--Jo sóc Gabriel i m'estic prop de Déu. És ell qui m'ha enviat per anunciar-te aquestes bones noves. 20 Quedaràs mut, sense poder dir res, fins al dia que passi tot això: tu no has cregut les meves paraules, però al seu temps es compliran.
21 Mentrestant, el poble esperava Zacaries, estranyat que s'estigués tanta estona dins el santuari. 22 Quan finalment va sortir, no podia parlar-los, i comprengueren que mentre era al santuari havia tingut una visió. S'expressava només amb senyes, perquè havia quedat mut.
23 Quan es van acabar els dies del seu servei sacerdotal, Zacaries se'n tornà a casa seva. 24 Al cap de poc temps, la seva muller Elisabet va quedar embarassada. Durant cinc mesos ella no sortia de casa, i pensava: 25 «Com ha obrat amb mi el Senyor! Ha volgut treure'm la vergonya de no tenir fills.»

PREGUNTES- REFLEXIÓ
                               
1- Què m'ensenya aquesta porció de la Paraula, sobre l'esperança que representa la vinguda del Crist?
2- Com penso aplicar-ho a la meva vida diària?

Acció:  Practica l’hospitalitat. Comparteix la teva taula amb algú més enllà del teu entorn familiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada