LECTURA 24/1/15, 30 DIES PER CRÈIXER EN GRATITUD (14)

La gratitud d'un fugitiu
 
Salm 56
 
 
Per al mestre de cor: a la tonada de «Ionat élem rehoquim». Poema del recull de David. De quan els filisteus el van agafar a Gat.
Compadeix-te de mi, Déu meu,
que els homes m'espien;
no paren de combatre'm tot el dia,
m'espien tot el dia els adversaris:
són molts els qui em combaten i em dominen.
Quan m'arriba un dia d'angoixa,
jo confio en tu.
Celebro les promeses de Déu;
confio en ell, no tinc por de res.
Què pot fer-me un mortal?
El que jo dic, ho falsegen tot el dia,
no pensen més que a fer-me mal;
m'espien des d'un racó,
segueixen els meus passos,
busquen el moment per a matar-me.
Permetràs que s'escapin els culpables?
Déu meu, abat els insolents!
Tu portes el compte de la meva vida errant,
en el teu odre reculls les meves llàgrimes.
¿No ho vas escrivint en el teu llibre?
10 Es faran enrere els enemics
el dia que t'invocaré, Déu meu;
llavors sabré que tu m'afavoreixes.
11 Celebro les promeses de Déu,
lloo el Senyor per les seves promeses;
12 confio en ell, no tinc por de res.
Què pot fer-me un home?
13 Mantinc les prometences, Déu meu,
les compliré en acció de gràcies:
14 m'has alliberat de la mort,
has guardat el meu peu d'ensopegar,
perquè camini al teu davant, Déu meu,
a la llum de la vida.
 

Verset lema del mes: EFESIS 5:20 

20 Doneu sempre gràcies per tot a Déu Pare en nom de nostre Senyor Jesucrist.”

PREGUNTES 

1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada