LECTURA 30/1/15, 30 DIES PER CRÈIXER EN GRATITUD (20)

Gratitud a casa
 
1 Timoteu 5:8; 2 Timoteu 1:3-5; 3:14-15
 
1 Timoteu 5:8 perquè el qui no es preocupa de la pròpia família, sobretot dels qui conviuen amb ell, demostra que ha renegat de la fe i és pitjor que un descregut.
2 Timoteu 1:3-5 Dono gràcies a Déu, a qui reto culte amb consciència neta com els meus avantpassats, i et recordo constantment, nit i dia, en les meves oracions. Tinc presents les teves llàgrimes i desitjo vivament de veure't i omplir-me d'aquest goig. Faig memòria de la teva fe sincera, que ja tenien la teva àvia Lois i la teva mare Eunice. Tu la tens igual, n'estic segur.
2 Timoteu 3:14-15 Tu persevera en el que has après i has acceptat fermament, recordant qui t'ho ha ensenyat. Des de ben petit coneixes les Sagrades Escriptures, que tenen el poder de donar-te la saviesa que duu a la salvació gràcies a la fe en Jesucrist.
 
Verset lema del mes: EFESIS 5:20
 
20 Doneu sempre gràcies per tot a Déu Pare en nom de nostre Senyor Jesucrist.”
PREGUNTES
 
1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada