LECTURA 29/1/15, 30 DIES PER CRÈIXER EN GRATITUD (19)

Les persones sí que importen
 
Romans 1:8; 1 Corintis 1:4; Efesis 1:15-16; Filipencs 1:3-4; 1 Tessalonicencs 1:2-3; 2 Tessalonicencs 1:3
 

Romans 1:8 Primer de tot, dono gràcies al meu Déu per mitjà de Jesucrist a causa de tots vosaltres: arreu del món parlen admirats de la vostra fe.
1 Corintis 1:4 Sempre dono gràcies al meu Déu per vosaltres, pensant en la gràcia que ell us ha concedit en Jesucrist
Efesis 1:15-16 També jo, d'ençà que m'han parlat de la vostra fe en Jesús, el Senyor, i del vostre amor a tots els del poble sant, no em canso de donar gràcies per vosaltres i us tinc presents en les meves pregàries.
Filipencs 1:3-4 Dono gràcies al meu Déu cada vegada que us recordo. Sempre que prego, demano ple de goig per tots vosaltres
1 Tessalonicencs 1:2-3 Sempre donem gràcies a Déu per tots vosaltres i us tenim presents en les nostres pregàries. Contínuament recordem davant de Déu, el nostre Pare, la vostra fe activa, el vostre amor incansable i la vostra esperança constant en nostre Senyor Jesucrist.
2 Tessalonicencs 1:3 Sempre hem de donar gràcies a Déu per vosaltres, germans. És just que ho fem, perquè la vostra fe va creixent i l'amor que us teniu augmenta en cada un de vosaltres.

Verset lema del mes: EFESIS 5:20 

20 Doneu sempre gràcies per tot a Déu Pare en nom de nostre Senyor Jesucrist.”

PREGUNTES 

1- Què m'ha dit aquest passatge?
2- Com puc aplicar-ho a la meva vida diària?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada