LECTURA 21/4/16, FILIPENCS 3:7-14, DIOS EN SANDALIAS (187)

La passió de Pau
(Una aturada en el camí - 5)
Conèixer-lo a ell

Però aquestes coses que per a mi eren guanys, pel Crist les he considerades pèrdues. Més encara, tot ho considero una pèrdua, comparat amb el bé suprem que és conèixer Jesucrist, el meu Senyor. Per ell m'he avingut a perdre-ho tot i a considerar-ho escòria, a canvi de guanyar-lo a ell i de viure unit a ell; no tinc, doncs, una justícia pròpia, la que prové de la Llei, sinó que tinc la justícia que se'ns dóna per la fe en Crist, la que prové de Déu i es fonamenta en aquesta fe. 10 Així conec el Crist i la força de la seva resurrecció i puc entrar en comunió amb els seus sofriments, tot configurant-me a la seva mort, 11 esperant d'arribar a la resurrecció d'entre els morts.
12 No vull dir que ja hagi assolit tot això o que ja sigui perfecte. Hi corro al darrere per tal d'apoderar-me'n, ja que també Jesucrist es va apoderar de mi. 13 Germans, no em penso pas que ja me n'hagi apoderat, però tinc un objectiu: oblidar-me del que queda enrere i llançar-me cap allò que hi ha al davant. 14 Corro cap a la meta per aconseguir el premi que Déu ha convocat allà dalt per mitjà de Jesucrist.

PREGUNTES- REFLEXIÓ

1- En quines circumstàncies es trobava Pau quan va escriure aquestes paraules? (Flp 1:12-13: " 12 Heu de saber, germans, que tot el que passo ha contribuït, més aviat, a difondre l'evangeli: 13 en tot el pretori i pertot arreu és sabut que estic empresonat per causa de Crist"
2- Quina és la raó per dir que tot el que valorava ho considerava com a pèrdua?
3- Quina meta persegueix per a la seva pròpia vida?
4- Com descriu la experiència d'estar amb Crist?
5- Quines passes considerava necessàries per assolir aquesta meta?


Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, DIOS EN SANDALIAS, de Christopher Shaw, editorial Tindale House Publishers INC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada