LECTURA 9/4/16, MATEU 11:23-30, DIOS EN SANDALIAS (175)

La gran invitació
(Jesús crida als afligits)
"Veniu a mi"

23 I tu, Cafarnaüm, ¿et creus que seràs enaltida fins al cel? Al país dels morts, baixaràs! Si a Sodoma s'haguessin fet els miracles que tu has vist, encara avui existiria. 24 Per això et dic que el dia del judici serà més suportable per a Sodoma que per a tu.
25 En aquell temps, Jesús digué:
--T'enalteixo, Pare, Senyor del cel i de la terra, perquè has revelat als senzills tot això que has amagat als savis i entesos. 26 Sí, Pare, així t'ha plagut de fer-ho.
27 »El Pare ho ha posat tot a les meves mans. Ningú no coneix el Fill, fora del Pare, i ningú no coneix el Pare, fora del Fill i d'aquells a qui el Fill el vol revelar.
28 »Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. 29 Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, 30 perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera.

PREGUNTES- REFLEXIÓ

1- Per què Jesús feu aquesta invitació?
2- Com es relaciona amb lo anteriorment exposat?
3- Quina actitud necessitem adoptar per anar a Ell?

Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, DIOS EN SANDALIAS, de Christopher Shaw, editorial Tindale House Publishers INC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada