LECTURA 12/11/13 SALM:41

Feliç el qui s'interessa pel desvalgut

41
Per al mestre de cor. Salm del recull de David.
Feliç el qui s'interessa pel desvalgut!
En temps difícils, el Senyor el salvarà;
el Senyor li guardarà la vida,
el farà feliç a la terra;
no el deixarà a mercè dels enemics.
El Senyor el sostindrà en el llit de dolor,
se n'ocuparà durant la seva malaltia.
Jo clamo: «Senyor, compadeix-te de mi.
He pecat contra tu, guareix-me!»
Els meus enemics em maleeixen:
«Que es mori i que s'esborri el seu nom!»
Si algun d'ells ve a veure'm, fingeix,
recull males notícies
i quan surt a fora les escampa.
Els qui m'odien murmuren entre ells,
fan contra mi presagis dolents:
«El seu mal no té remei;
ja és al llit i no se n'alçarà.»
10 Fins l'amic millor, en qui jo confiava,
el qui compartia el meu pa, m'ha traït el primer.
11 Però tu, Senyor, compadeix-te de mi,
restableix-me i podré fer justícia.
12 En això he conegut que m'estimes:
que el meu enemic no pot cantar victòria.
13 I a mi m'has sostingut perquè sóc innocent,
em mantens per sempre al teu davant.
14 Beneït sigui el Senyor, Déu d'Israel,
des de sempre i per sempre!
Amén, amén!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada