LECTURA 29/11/13 SALM: 54

Salva'm, Déu meu, per amor del teu nom

54
Per al mestre de cor, amb instruments de corda. Cant del recull de David. De quan els de Zif anaren a trobar Saül per fer-li saber que David vivia amagat en el seu territori.
Salva'm, Déu meu, per amor del teu nom;
amb el teu poder fes-me justícia.
Escolta, Déu meu, la meva súplica,
estigues atent a les meves paraules.
Uns estrangers s'aixequen contra mi,
uns violents que no fan cas de Déu
volen la meva mort. Pausa
Però és Déu qui m'ajuda,
el Senyor fa costat als qui em sostenen.
Caurà sobre els enemics el mal que em volen.
Anorrea'ls, tu que ets fidel!
De tot cor oferiré sacrificis;
Senyor, lloaré la bondat del teu nom.
El teu nom m'ha alliberat de tot perill,
he vist derrotats els adversaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada