LECTURA 17/9/16, JOAN 7:1-9, DIOS EN SANDALIAS (336)

El meu temps no ha arribat
(S'acosta l'hora)
"Pugeu-hi vosaltres"

Després d'això, Jesús continuava recorrent Galilea. No volia anar a Judea, perquè els jueus buscaven de matar-lo. Però era a prop la festa jueva dels Tabernacles, i els seus germans li digueren:
--No et quedis aquí. Vés a Judea, perquè també els teus deixebles vegin les obres que fas. Ningú no actua d'amagat, si vol ser conegut. Si fas aquestes coses, dóna't a conèixer al món.
De fet, ni els seus germans no creien en ell. Jesús els respongué:
--El meu temps encara no ha arribat; el vostre, sempre és a punt. A vosaltres, el món no us pot odiar, però a mi sí que m'odia, perquè testifico que les seves obres són dolentes. Pugeu-hi vosaltres, a la festa. Jo no hi vull anar, perquè el meu temps encara no s'ha complert.
Després de dir això es va quedar a Galilea.


PREGUNTES- REFLEXIÓ

Moguts per la saviesa popular que qualifica les millors oportunitats a la vida com aquelles que major impacte produeixen en els demés, els germans de Jesús l'animaven a pujar a Jerusalem. És que s'acostava la festa dels Tabernacles, una celebració que reunia milers de fidels a la principal ciutat d'Israel, i oferia les condicions òptimes per a donar-se a conèixer a gran escala.
Llegint del 6-9:
1- Com reaccionà Jesús al suggeriment dels seus germans?
2- Quines diferències senyalà entre ell i els seus germans?

Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, DIOS EN SANDALIAS, de Christopher Shaw, editorial Tindale House Publishers INC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada