LECTURA 12/12/16, Amós 5:24, Isaïes 58 6-7, Mateu 25:35-36, 40, ADVENT (15)

ALTRES

Amós 5:24

24 Deixeu que el dret brolli com l'aigua
i la justícia ragi
com un torrent inestroncable.

Isaïes 58 6-7

El dejuni que jo aprecio és aquest:
(...) Comparteix el teu pa 
amb els qui passen fam,
acull a casa teva
els pobres vagabunds,
vesteix el qui va despullat.
No els defugis, que són germans teus.

Mateu 25:35-36, 40

35 Perquè tenia fam, i em donàreu menjar; tenia set, i em donàreu beure; era foraster, i em vau acollir; 36 anava despullat, i em vau vestir; estava malalt, i em vau visitar; era a la presó, i vinguéreu a veure'm.
(...) 40 »El rei els respondrà:
»-Us ho asseguro: tot allò que fèieu a un d'aquests germans meus més petits, a mi m'ho fèieu.

PREGUNTES- REFLEXIÓ

1- Forma part de la teva tradició nadalenca fer alguna cosa especial per "altres"? Si és així, quines accions realitzes o has realitzat?
2- Si no ho és, de quina manera podries incorporar aquesta tradició a la teva família i a la teva vida familiar?
3- A quines persones, grups o col·lectius et sents més inclinat a ajudar? Quines coses concretes podries fer per ells?

Prega:
Jesús, gràcies per venir a aquest món, per ensenyar-nos com viure. Ajuda'ns a aprendre de tu, en la teva manera de relacionar-te i servir als més necessitats. Fes-nos agents de la teva justícia.
Amén

Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, ADVIENTO, de Fanny Benítez.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada