LECTURA 22/12/16, Lluc 1:34-35; 37-38, Lluc 1:46-48, Lluc 2:19, ADVENT (25)

MARIA

Lluc 1:34-35; 37-38

34 Maria preguntà a l'àngel:
-Com podrà ser això, si jo sóc verge?
35 L'àngel li respongué: (...)
37 (...) per a Déu no hi ha res impossible.
38 Maria va dir:
-Sóc l'esclava del Senyor: que es compleixin en mi les teves paraules.
I l'àngel es va retirar.


 Lluc 1:46-48


46 Maria digué:
-La meva ànima magnifica el Senyor,
47 el meu esperit celebra
Déu que em salva,
48 perquè ha mirat la petitesa
de la seva serventa.
Des d'ara totes les generacions
em diran benaurada,


Lluc 2:19


19 Maria guardava tot això en el seu cor i ho meditava.

PREGUNTES- REFLEXIÓ

1- Et consideres una persona de fe?
2- Tens el cor disposat a fer i acceptar la voluntat de Déu?
3- Com és la teva vida espiritual interior?

Prega:
Déu, en la teva saviesa vas escollir Maria per ser la mare del Salvador. Que com ella, estiguem disposats a que el teu amor neixi en nosaltres. Dona'ns fe, un cor disposat a fer la teva voluntat, i una vida d'intimitat amb tu. Amén

Per un millor aprofitament de les lectures, us recomanem els comentaris del llibre que estem seguint, ADVIENTO, de Fanny Benítez.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada