DILLUNS 18/12/17 LECTURA D'ADVENT: ISAÏES 12


SETMANA 3. SETMANA DE GOIG 

Lunes 18 de Diciembre


Lectura bíblica: Isaías 12

Aquell dia diràs:
«Et dono gràcies, Senyor!
T'havies irritat contra mi,
però ara t'has desdit del teu rigor
i m'has consolat.
Ell és el Déu que em salva.
En ell confio, no m'espanto.
Del Senyor em ve la força i el triomf,
és ell qui m'ha salvat.
Cantant de goig
sortireu a buscar l'aigua
de les fonts de salvació.
I aquell dia direu:
Enaltiu el Senyor,
proclameu el seu nom,
feu conèixer entre els pobles
les seves gestes.
Recordeu que el seu nom és excels!
Canteu al Senyor,
que ha fet coses glorioses;
que ho publiquin per tota la terra.
Poble de Sió, aclama'l ple de goig,
perquè el Sant d'Israel
és gran dins la teva ciutat.»



Leamos el pasaje de hoy al unísono, o cada persona lee un versículo. ¿Cuáles son las razones que se encuentran en este pasaje para tener gozo?


Recordemos alguna canción de Navidad que exprese este gozo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada