LECTURA 20/6/13 SALM: 25

A tu, Senyor, elevo la meva ànima

25 (24)
Del recull de David.
Àlef
A tu, Senyor, elevo la meva ànima.
Bet
En tu confio, Déu meu: que no en tingui un desengany,
que no se n'alegrin els meus enemics.
Guímel
No s'enduran un desengany els qui esperen en tu,
sinó els qui t'abandonen per no res.
Dàlet
Fes que conegui, Senyor, les teves rutes,
ensenya'm els teus camins.
He
Encamina'm amb la teva veritat, instrueix-me,
perquè tu ets el Déu que em salves.
A cada moment espero en tu.
Zain
Recorda't, Senyor, de la teva tendresa
i de l'amor que has guardat des de sempre.
Het
No et recordis dels pecats i de les faltes
que he comès de jove;
recorda't de mi, tu que estimes tant,
tu que ets bo, Senyor.
Tet
El Senyor, bondadós i recte,
ensenya el bon camí als pecadors.
Iod
Encamina els humils amb la seva justícia,
els ensenya el seu camí.
Caf
10 L'obrar del Senyor és tot ell amor fidel
per als qui guarden la seva aliança.
Làmed
11 Senyor, per amor del teu nom,
perdona la meva culpa, que és molt gran.
Mem
12 Qui és l'home que venera el Senyor?
Ell li ensenyarà el camí que ha de seguir.
Nun
13 Cada nit reposarà feliç,
els seus fills posseiran la terra.
Sàmec
14 El Senyor es revela als seus fidels,
els fa conèixer la seva aliança.
Ain
15 Sempre tinc els ulls posats en el Senyor,
que allibera els meus peus del parany.
Pe
16 Gira't i compadeix-te de mi,
que em trobo sol i desvalgut.
Sade
17 L'opressió del meu cor és gran:
treu-me de la meva aflicció!
18 Mira que en sóc, d'infeliç i dissortat;
lleva'm tots els meus pecats.
Reix
19 Mira si en tinc, d'enemics,
i com en són, de violents, els seus odis!
Xin
20 Guarda la meva vida i allibera'm;
en tu m'emparo, que no en tingui un desengany!
Tau
21 La rectitud i l'honradesa em salvaguarden,
perquè en tu tinc posada l'esperança.
22 Déu meu, redimeix Israel
de tots els mals que l'afligeixen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada