LECTURA 25/6/13 SALM: 28

A tu clamo, Senyor

28 (27)
Del recull de David.
A tu clamo, Senyor:
penyal meu, no facis el sord al meu crit!
Si no fas cas de mi, m'assemblaré
als qui baixen a la fossa de la mort.
Escolta la meva veu suplicant,
quan et demano auxili
i alço les mans vers la cambra del teu santuari.
No em llancis amb els culpables
ni amb els qui van amb males arts;
parlen en to d'amic als seus companys,
però coven malícia dins el cor.
Torna'ls això que han fet,
les maldats que han comès!
Torna'ls la paga que es mereixen
per l'obra de les seves mans!
No han entès les gestes del Senyor,
les obres de la seva mà;
per això els destruirà per sempre més.
Beneït sigui el Senyor,
que escolta la meva veu suplicant.
El Senyor és el mur que em protegeix;
el meu cor confia en ell.
M'ha defensat i me n'alegro tot jo;
vull lloar-lo amb els meus cants.
El Senyor és la muralla del seu poble,
el baluard que salva el seu Ungit.
Salva el teu poble!
Beneeix la teva heretat!
Sigues el seu pastor,
pren-los per sempre en els teus braços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada