LECTURA 24/5/13 SALM: 6

No em reprenguis, Senyor, tan durament

6
Per al mestre de cor. Amb instruments de corda. A la tonada de «Haixeminit». Salm del recull de David.
No em reprenguis, Senyor, tan durament,
no em corregeixis amb tant de rigor.
Compadeix-te de mi, Senyor:
vaig perdent força.
Guareix-me, Senyor:
el meu cos es desfà.
Tot jo vaig desfent-me.
I tu, Senyor, què esperes?
Torna, Senyor; salva'm la vida,
allibera'm per l'amor que em tens.
Entre els morts no hi ha qui et celebri:
qui pot lloar-te a la terra dels morts?
Estic esgotat de tants gemecs,
tota la nit no paro de plorar,
deixo el llit amarat de llàgrimes.
Els ulls se'm consumeixen de tristesa,
s'afebleixen, envoltat com estic de tants contraris.
Aparteu-vos de mi, gent malèfica!
El Senyor escolta el meu plor.
10 El Senyor escolta la meva súplica
i acull la meva pregària.
11 Els enemics, confosos i desfets,
tornaran enrere en un instant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada