LECTURA 21/6/13 SALM: 26

Examina'm, Senyor, posa'm a prova

26 (25)
Del recull de David.
Fes-me justícia, Senyor!
És honrat el meu camí.
Confio en el Senyor,
no tinc por de caure.
Examina'm, Senyor, posa'm a prova,
depura'm al foc el cor i les entranyes.
Tinc present el teu amor,
visc d'acord amb la teva veritat.
No m'assec amb homes falsaris,
no tinc tractes amb gent malèfica;
detesto les colles de malvats,
no m'assec amb els impius.
Ja que estic net de culpa, em rento les mans
i giro entorn del teu altar, Senyor,
cantant ben alt l'acció de gràcies
i anunciant les teves meravelles.
Senyor, m'estimo la casa on habites,
l'indret on resideix la teva glòria.
No em comptis entre els pecadors,
entre els homes que cometen crims de sang;
10 a les seves mans hi ha males intencions,
són plenes de regals per subornar.
11 La meva vida és honrada:
allibera'm i compadeix-te de mi.
12 Els meus peus van pel camí dret;
beneiré el Senyor enmig del poble reunit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada